Tilmelding & betaling

Generelt gælder Betaling = Tilmelding.

Tilmeldinger skal i udgangspunktet altid foregå her på hjemmesiden med betalingskort eller MobilePay. Har du ikke mulighed for at benytte dig af disse betalingsmuligheder, kan du altid henvende dig til sekretariatet via t. 9816 7500 / info@fuaalborg.dk. Vi kan evt. fremsende et indbetalingskort mod betaling af et gebyr.
Vi guider dig gerne ifm. tilmelding via vores website. Du er også meget velkommen til komme ind på sekretariatet på Kroghstræde 3 i Aalborg Øst.
Tilmelding skal foretages før start. Det er ikke muligt at købe billet på stedet.

Læs også vores tilmeldingsvejledning nederst på siden her.

Du har plads på holdet, når du har modtaget dit adgangskort. Når du tilmelder dig på hjemmesiden, modtager du dit adgangskort pr. mail umiddelbart efter gennemført betaling, og du er dermed sikret plads på holdet. Ved øvrige tilmeldingsformer går der længere tid, inden vi modtager og kan behandle din tilmelding, og holdet kan derfor være fyldt op. 

Ved henvendelse bedes du altid oplyse dit navn, adresse, tlf. og mailadresse.

Aflysning / framelding
Hvis vi aflyser et hold, eller holdet er overtegnet, refunderer vi din indbetaling i fuldt omfang.

Ved framelding senest 14 dage før holdstart returnerer vi dit tilmeldingsgebyr fratrukket et ekspeditionsgebyr på kr. 100. Ved holdpris over kr. 1.000 fratrækkes dog 10% af holdets pris i ekspeditionsgebyr. Herefter er tilmeldingen bindende uanset grunden. Ved overflytning til et andet hold gælder de samme afmeldingsregler. Der gælder særlige regler for bl.a. længerevarende kurser og rejser.

Hvis vi aflyser et hold, kontaktes du via e-mail, SMS eller telefon. Husk derfor altid at oplyse korrekte oplysninger mht. adresse, mail og tlf.nr., samt at give os besked ved evt. ændringer.

Forbehold
Folkeuniversitetet forbeholder sig ret til ændring af underviser, lokale, dato og tidspunkt, hvis det bliver nødvendigt.
I tilfælde af uforudsete og ekstraordinære omstændigheder (force majeure) som fx strejke, krig, udbrud af epidemier, naturkatastrofer og lignende kan vi aflyse undervisning og andre former for arrangementer. Ovenstående ændringer giver ikke ret til refusion af deltagergebyret.

Du vil få besked om eventuelle ændringer i programmet via e-mail og/eller telefon. Ændringer vil altid fremgå af www.fuaalborg.dk.


Priser og rabatter
Folkeuniversitetet har lavet rabat-/samarbejdsaftaler med en række virksomheder, foreninger og institutioner.
Har dit ansættelses-/studiested en sådan aftale benyttes linket ’Køb med aftalekode’ øverst t.v. på www.fuaalborg.dk, hvor du kan indtaste en ’aftalekode’.
Har dit ansættelses-/studiested ikke en sådan aftale, kan du forhøre jer om mulighederne ved henvendelse til Folkeuniversitetets sekretariat.

Køb et gavekort
Du har mulighed for at købe et gavekort på et valgfrit beløb ved henvendelse til Folkeuniversitetets sekretariat.
Læs mere her.

Faktura / indbetalingskort
Ved fremsendelse af faktura/indbetalingskort pålægges et gebyr på kr. 25.

EAN-faktura
Er du ansat i en offentlig virksomhed, som kan modtage EAN-faktura og skal din arbejdsplads betale, kan du tilmelde dig via hjemmesiden. Vælg "køb som virksomhed" når du skal udfylde tilmeldingsdata. Der opkræves et gebyr på kr. 25 ved EAN-opkrævning.

Praktisk information
Se særskilt side.


T I L M E L D I N G S V E J L E D N I N G  /
S Å D A N   T I L M E L D E R   D U   D I G   O G   B E T A L E R

1) Find det hold, du vil tilmeldes (du kan enten søge på holdets navn eller nummer i søgefeltet øverst på siden eller finde holdet i en af emne-kategorierne).

2) Klik på billedet på holdet.

3) Du kommer ind på holdets side, hvor du kan se praktiske informationer og indhold.
I højre side af skærmen ser du en boks med holdets pris.
Klik på TILMELD.

4) Du ledes videre til en side, hvor du skal skrive, hvor mange billetter du ønsker.
Skriv det ønskede antal billetter og klik på KØB.

5) Du ledes herefter til en side, der giver dig overblik over, hvor mange billetter, du har valgt.
Klik på NÆSTE for at bekræfte.

6) Du ledes herefter til en side, hvor du skal udfylde dine kontaktinformationer.
Alle felter markeret med en stjerne skal udfyldes.
Når du har udfyldt alle relevante felter skal du klikke på NÆSTE.

7) Du får nu mulighed for at bekræfte din bestilling og dine oplysninger en sidste gang, inden du ledes videre til betaling.
Du bliver bedt om at forholde dig til, om du ønsker at modtage et af vores nyhedsbreve.
Husk at markere at du accepterer Folkeuniversitetets salgs- og leveringsbetingelser.
Klik på GÅ TIL BETALING.

8) Du kommer nu til betalingssiden, hvor du skal vælge betaling – enten via kort eller MobilePay.
Vælger du kortbetaling, skal du oplyse kortnummer, udløbsdato og kontrolcifre.
Kortnummeret er et 16-cifret tal, der står foran på dit dankort.
Udløbsdatoen står lige under kortnummeret (eksempel 05/22).
Kontrolcifrene finder du bag på kortet i dit underskriftsfelt. 
Tast dine oplysninger og klik på UDFØR BETALING.
Derefter skal betalingen godkendes enten via SMS-kode eller MitID. Har du ikke registreret dit mobilnummer på dit betalingskort kan du gøre det via www.nets.eu.
Ved betaling med MobilePay sendes anmodning til din MobilePay, som skal gennemføres.

9) Du kommer til sidst til en side, hvor du kan downloade og printe din billet.
Billetten/adgangskortet bliver også sendt til din mail, så du altid har den til senere brug.
Billetten skal medbringes i papirform eller på mobil eller tablet til alle undervisningsgange.

Har du brug for hjælp, er du velkommen til at kontakte os via t. 98167500 / info@fuaalborg.dk.