Til undervisere: Sådan bruger du din profil

Efter du har logget dig ind på din brugerprofil har du flere muligheder, som du kan se i menuen i venstre side.

Nogle af de vigtigste muligheder er beskrevet nedenfor.

Når du har indgået en aftale med os, skal du godkende aftalen under Nye kontrakter.

Når du har gjort det, forsvinder aftalen fra Nye kontrakter og dukker i stedet op i Undervisningskalender, som giver dig et kronologisk overblik over alle dine aftaler med os.
Aftalen dukker også op under Aftaleoversigt og indberetning af udgifter. Det er her du skal indberette de udgifter, du har haft, når din medvirken er slut.

Sådan godkender du en aftale/kontrakt

  1. Klik på Nye kontrakter, i menuen i venstre side.

  2. Find den relevante aftale på siden og tjek efter, om oplysningerne er korrekte.
    Angiv, om du forventer at have udgifter, vi skal dække.
    Notér dine ønsker til AV-udstyr.
    Klik på den grønne GODKEND-knap, hvis du er enig.
    Klik på den røde AFVIS-knap, hvis du mener der er noget, der skal ændres. Husk at skrive i notefeltet, hvorfor du afviser den.

Sådan indberetter du udgifter

For alle udgifter på nær diæt og kørsel i egen bil, skal du have dine bilag klar i digital form. De skal uploades i forbindelse med indberetningen.

  1. Klik på Aftaleoversigt og indberetning af udgifter, i menuen i venstre side.

  2. Find den relevante aftale og klik på Se detaljer/Indberet udgifter.
  3. Klik på knappen INDBERET NY UDGIFT.

  4. I det vindue, der åbner op, skal du udfylde oplysninger om den udgift, du vil indberette.
    Du skal angive, hvilken dato udgiften vedrører. (som regel er der kun 1 mulig dato, men der er aftaler, som dækker flere datoer).
    Du skal angive udgiftstypen (Kørsel i egen bil; Broafgift; Tog, bus og færge; Taxa; Fly; Hotel; Mad; Diæt)
    I feltet Antal skal du skrive beløbet, på nær hvis udgiftstypen er Kørsel i egen bil. I så fald skal du skrive antal kørte kilometer. (OBS skriv kun tal i feltet og ingen bogstaver).
    Du skal klikke på knappen Tilføj bilag og finde den digitale udgave af dit bilag.
    Du kan tilføje et kommentar, der forklarer dit bilag.
    Når du har udfyldt alle oplysningerne, skal du enten klikke på INDBERET FLERE-knappen, hvis du har flere udgifter, der skal indberettes eller GEM OG AFSLUT-knappen, hvis du er færdig.

    Du skal lave en ny indberetning for hver udgiftstype, men du må gerne slå flere udgifter af samme type sammen til 1 indberetning (for eksempel 2 taxa-bonner).

  5. Nu behøver du ikke gøre mere. Udgiften er indberettet og vores bogholderi kan se den og afslutte udbetalingen.
    Men inden du forlader din brugerprofil, har du mulighed for at overskue, hvilke udgifter du har indberettet og du kan se, hvilke bilag, du har tilføjet.
    Hvis der er noget, der er forkert, kan du slette indberetningen igen.
    Men skynd dig, for som sagt, så er udgiften allerede klargjort til udbetaling i det øjeblik, du har afsluttet indberetningen.


Læs mere: [ SÅDAN LOGGER DU IND PÅ DIN PROFIL ]